Selecteer provincie

Prins BV Schoonmaakdiensten 030-2468870: Prijzen inhuren particulier per uur huis. Offerte aanvragen uurtarief bedrijf & Kantoor. Voordelen & nadelen huishoudhulp.

✅ TIP: ( Vergelijk altijd voordat u koopt )
Vergelijk 5 Schoonmakers in uw regio en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!

Details

Adres
Schaverijstraat 37
3534AS Utrecht (gemeente)
Utrecht
Telefoonnummer
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld
Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving


http://www.prinsbv.eu
Sinds 1976 de specialist in het schoonhouden van
o.a. kantoren, bedrijfspanden, scholen, en meer.

Wat wij doen:
Prins Schoonmaakdiensten is een middelgrote onderneming met ongeveer 100 vaste personeelsleden.
Wij zijn gespecialiseerd in het schoonhouden van kantoren, bedrijfspanden, scholen, showrooms, appartementen- en sportcomplexen.

Dit doen wij voor ruim 150 vaste opdrachtgevers in Utrecht en omgeving.
Onze visie is gericht op het opbouwen van langdurige relaties met onze opdrachtgevers.

Ons kantoorpand is gevestigd aan de Schaverijstraat 37 in Utrecht. Vanuit deze locatie worden onze medewerkers aangestuurd en de schoonmaakmiddelen en -materialen gedistribueerd.

Als extra service naar onze opdrachtgevers hebben wij een assortiment schoonmaak- en toiletartikelen dat wij aan hen verkopen.U hoeft de deur niet uit voor toiletpapier, papieren handdoekjes, luchtverfrissers en andere toiletartikelen.Vloeronderhoudsmiddelen
Naast deze artikelen leveren wij ook vloeronderhoudsmiddelen en andere professionele middelen en materialen.
Alle artikelen hebben wij zo gunstig mogelijk geprijsd. Prijzen zijn inclusief bezorging. Als u interesse heeft in een prijsopgave, kunnen wij u deze vrijblijvend doen toekomen.

Bij Prins Schoonmaakdiensten draait alles om de kwaliteit van het geleverde werk. Onze rayonmanagers zijn hiervoor verantwoordelijk. Zij maken veel werk van het controleren van het uitgevoerde werk en het evalueren hiervan met de interieurverzorg(st)ers.

Bij de panden waar wij dagelijks schoonmaken, wordt minimaal eenmaal per kwartaal een uitgebreid controlerapport gemaakt. Dit rapport wordt met het uitvoerend personeel besproken. Indien er dingen niet in orde zijn, wordt er een vervolgafspraak gemaakt voor een hercontrole. Deze controle vindt binnen tien werkdagen plaats. De ervaring leert dat het pand er na de uitgebreide controle weer spic en span uitziet.

Naast het uitvoeren van controles zijn rayonmanagers tevens verantwoordelijk voor een regelmatig contact met de opdrachtgever.Doelgroep:
Bedrijven

Diensten:
Gevelreiniging, Glazenwassen / Glasbewassing, Graffitiverwijdering, Opleveringsschoonmaak, Vloeronderhoud, Schoonmaakonderhoud, Dieptereiniging, Verkoop schoonmaak- en toiletartikelen

Werkterrein:
Appartementsgebouwen, Kantoren, Scholen, Showrooms, Sportcomplexen, Bedrijfspanden